Известие

Collapse
No announcement yet.

2 Въпроса за хидравликата ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 Въпроса за хидравликата ?

    Ами не съм много сигурен дали и 2та ми въпроса са свързани с хидравликата, но не разбирам много и аз лично мисля че са точно за нея.


    1. Значи като навивам волана на место се чува един звук наподобяващ скърцане - каква би могла да бъде причината ? Забравих да спомена, че също така при пълен ляв/десен се чува звук подобен като на пръскалките за чистачките и има извесно колебание в оборотите (падат под нормалните)

    2. На прав участък, когато пусна волана би трябвало колата да върви направо (поне до колко знам) - При моя случай колата започва лекичко да се изнася в дясно - съответно какъв е проблема и как да се оттърва от него ? (Ако има такъв разбира се)

    п.п. Дано да съм обяснил точно! И се извинявам ако са някави елементарни неща, но отново ще спомена че не разбирам от автомобили. Знам, че ако има нещо нередно в темата админите ще се погрижат да ми кажат как би трябвала да бъде. Благодаря на отзовалите се предварително !
    Last edited by RahzeL; d.m.y г., 03:23.
    Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
    Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
    Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

  • #2
    1. Е характерен за Алфите да им свири помпата на хидравликата и това се счита за нормално за 10+ годишна кола.
    2. За реглаж на предницата си и то задължително, защото може да има сериозни последствия.
    "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
    Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
    Opel Astra J GTC

    Comment


    • #3
      Ами характерно е щото никой не сменя маслото на хидравликата за 10 години вътре става бъркоч.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        Ами характерно е щото никой не сменя маслото на хидравликата за 10 години вътре става бъркоч.
        ..и много често като го смени на 11 година новото отмива шлаката и се почват едн течове я от помпата я от цилиндърче ...
        sigpicAlfa 155 2.0 16v

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
          Ами не съм много сигурен дали и 2та ми въпроса са свързани с хидравликата, но не разбирам много и аз лично мисля че са точно за нея.


          1. Значи като навивам волана на место се чува един звук наподобяващ скърцане - каква би могла да бъде причината ? Забравих да спомена, че също така при пълен ляв/десен се чува звук подобен като на пръскалките за чистачките и има извесно колебание в оборотите (падат под нормалните)

          2. На прав участък, когато пусна волана би трябвало колата да върви направо (поне до колко знам) - При моя случай колата започва лекичко да се изнася в дясно - съответно какъв е проблема и как да се оттърва от него ? (Ако има такъв разбира се)

          п.п. Дано да съм обяснил точно! И се извинявам ако са някави елементарни неща, но отново ще спомена че не разбирам от автомобили. Знам, че ако има нещо нередно в темата админите ще се погрижат да ми кажат как би трябвала да бъде. Благодаря на отзовалите се предварително !
          Нормално е в крайно положение да ти падат оборотите,все пак налягането тогава е най-голямо (около 250 бара ако не се лъжа).Хидравликите на нашите коли са си малко шумни,така че ако не е нещо много смущаващо карай и не го мисли.
          За дърпането надясно бих те посъветвал първо да си провериш налягането на гумите и след това ако има нужда да отидеш на стенд.
          Успех!
          Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
          ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
          ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
            ..и много често като го смени на 11 година новото отмива шлаката и се почват едн течове я от помпата я от цилиндърче ...
            Шлака не е много коректно да се нарече, това не са заварки. Тия теории дето не се сменя щото ще стане по-зле не са сериозни
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Значи ще проверя гумите и ако там всичко е наред одивам на реглаж ?
              И сега да сменям ли маслото на хидравликата или не ?
              Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
              Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
              Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

              Comment


              • #8
                Смяната на маслото е разбира се нещо полезно,но в твоя случай си мисля,че имаш проблеми или в шарнирите или в лагерите на макферсоните.Аз залагам на макферсоните!Усиления вой от помпата говори за трудно въртене на колелата,а това се получава главно от шарнири и въпросните лагери.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Аз мисля че са по-скоро шарнирите, щом скърца. Ако са макферсони, ще се чува пукане, воланът ще е тежък и ще отпуска отведнъж.

                  Но което и от двете да е, колега, щом не разбираш задължително иди на сервиз за проверка на ходовата част и евентуално реглаж.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                    Аз мисля че са по-скоро шарнирите, щом скърца. Ако са макферсони, ще се чува пукане, воланът ще е тежък и ще отпуска отведнъж.

                    Но което и от двете да е, колега, щом не разбираш задължително иди на сервиз за проверка на ходовата част и евентуално реглаж.
                    Тази проверка възможна ли е при Лисан ?
                    И да попитам изникна ми още 1 проблем. Като дигна над 100км колата почва да "куца" получава се едно треперене в купето се едно карам по павета... Каква може да е причината ? Казаха ми че така се получавало от изкривена джанта, но аз съм с стоманени а доколкото знам те по трудно се кривят а и уш се пазя от дупки и препядствия.
                    Last edited by RahzeL; d.m.y г., 15:14.
                    Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                    Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                    Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                      Тази проверка възможна ли е при Лисан ?
                      Ами звънни му и го питай

                      Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                      И да попитам изникна ми още 1 проблем. Като дигна над 100км колата почва да "куца" получава се едно треперене в купето се едно карам по павета... Каква може да е причината ? Казаха ми че така се получавало от изкривена джанта, но аз съм с стоманени а доколкото знам те по трудно се кривят а и уш се пазя от дупки и препядствия.
                      Трудно е, но не невъзможно Сигурно имаш крива джанта. Иди на гумаджия да ги врътне.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                        И да попитам изникна ми още 1 проблем. Като дигна над 100км колата почва да "куца" получава се едно треперене в купето се едно карам по павета... Каква може да е причината ? Казаха ми че така се получавало от изкривена джанта, но аз съм с стоманени а доколкото знам те по трудно се кривят а и уш се пазя от дупки и препядствия.
                        баланс
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

                        Comment


                        • #13
                          няма просто от какво друго да е
                          на гумаджия трябва да отидеш за да види коя джанта е крива и да я изправи

                          Comment

                          Working...
                          X